Przyznam że wpis miał celową zwłokę, z nadzieją na więcej w sklepie, jednak się przeliczyłem. No więc jedziemy z piątą częścią o tym co w Convoylandzie (wymyśliłem na poczekaniu :)) słychać.
03.01.2020:
Dodane „real photo” Convoya 4X18A, link na instagrama dostępny pod omówieniem latareczki.
14.01.2020:
Dodane link na insta gdzie są fotki Convoya M21C i M26C, link dostępny na końcu tego wpisu.
Pamiętajcie że ceny w sklepie możecie zbić moim rabatem.
Zaczynamy od sterownika. Standardowy driver 17 mm z jednym trybem 100%. Na wyjściu szału nie ma, 1500 mA, jednak jest to chyba dedyk do latarki Convoy c8 z diodą UV. I jest on w tej latarce, sprawdzałem organoleptycznie 🙂
A teraz będzie ciekawiej – latareczki 🙂
Convoy 4X18A
Na start mały potworek z diodą XHP70.2. Ta bestia ma apetyt, aby ją zasilić wymagane są 4 ogniwa 18650. Na pewno wielu ucieszy wbudowana ładowarka z portem USB-C. chociaż zdaję sobie sprawę że wielu wolałoby port micro, jednak wyższe prądy to już nie domena tego standardu. Sama latarka waży niemal pół kg., tak wiec leciutko nie będzie. Jak świeci zobaczycie przy okazji mojej recenzji.
Kolejna propozycja, a w zasadzie dwie, to Convoy M21C i M26C. Można by rzec że Convoy X3 którego niedawno recenzowałem dostał nowe życie. A z jednym z czytelników, niedługo po publikacji filmów, rozmawiałem właśnie na temat X3 i gdybaliśmy czy wyjdzie nowa wersja. Minęły 2 tygodnie i proszę.
Zmiany w stosunku do pierwowzoru to głównie dioda XM-L2 na SST40 oraz driver ze standardowego na ten z 4 trybami. W zależności od modelu mamy tubę przystosowaną do ogniw 26650 (M26C) bądź 21700 (M21C). Detale poznacie przy okazji recenzji. Aktualnie wujek Diodek na nie też czeka.
Zdjęcia modelu na moim instagramie https://www.instagram.com/p/B623VsnHyso/ Gdybyście chcieli ją zakupić ze zniżką, zapraszam na stronę Kody z Chin.
Convoy M26C
Convoy M21C
Real photo jak to się kiedyś ładnie nazywało, macie na moim instagramie 🙂 https://www.instagram.com/p/B7TVr8OHUer/
I to było by na tyle. Opinie, komentarze i pytania na blogu jak zawsze mile widziane.
Dużo światła wszystkim życzę 🙂
Pojawiły się informacje, że wystarczy usunąć czujnik temperatury z płytki sterownika i mamy latarkę bez kontroli temperatury. Ponoć wszystko działa bez problemów, należy tylko samemu zachować rozwagę w używaniu turbo.
Wydaję się że m21c może mieć lepsze czasy na turbo ze względu na większe użebrowanie. Chyba że sterownik zrobi swoje jak w M3?
Będę miał je w u siebie to cokolwiek powiem, na chwilę obecną to tylko gdybanie. Nawet jak będzie różnica, to nie sądzę aby była jakaś kolosalna.