23.9 C
Łódź
czwartek, 30 maja, 2024
Strona głównaLatarkiWymiana pasty termoprzewodzącej w latarce Convoy s2+ + ?

Wymiana pasty termoprzewodzącej w latarce Convoy s2+ + ?

Od dawna Wam marudzę że jedyne co naprawdę warto zrobić w fabrycznej wersji latarki Convoy s2+ to wymiana pasty pod podłożem. Nie jest to ciężki zabieg, jak ktoś majsterkuje w jakikolwiek sposób to podała temu zadaniu. Jednak i tak wielu sprawiał on problem, co widziałem najczęściej w komentarzach na blogu czy na forach. Tak więc w odpowiedzi na Wasze wołanie, stworzyłem film gdzie pokazuję krok po kroku jak to zrobić.

Cały zabieg sprowadza się do użycia jak najmniejszej ilości narzędzi aby znaczna większość z Was mogła go wykonać nie narażając się na dodatkowe koszty. Jeżeli jednak gdzieś utkniecie, piszcie komentarz. Postaram się Wam pomóc ruszyć z miejsca.

Bywają też pytania jaką pastę termoprzewodząca użyć – każdą byle nie silikonową. Im większa przewodność cieplna, tym lepiej. Jednak nie szalejcie. Bo później się okaże że kupicie pastę termoprzewodzącą o wartości połowy latarki albo i lepiej. Jeżeli jeszcze ją zużyjecie do komputera czy w jakiś projektach, to pół biedy. Gorzej jak macie kupić pastę tylko na pojedynczy zabieg. Ja bym nie szalał i kupił jakąś popularną za ~ 10 zł np. AG SILVER, AAB COOLING TG1 czy GEMBIRD TG-G1.5-01. Ta ostatnia wygląda obiecująco pod względem ceny i parametrów. Z doświadczenia znam firmę przez ogromny wybór akcesoriów do komputera o dobrym stosunku ceny do jakości. Uważam też że jak kupicie latarkę w Chinach za 40 zł, szkoda marnować kasy na pasty z wyższej półki gdy mają robić za jednorazówkę.

Osobiście od lat jestem bliżej z marką Arctic Silver jeżeli chodzi o większe smarowania, że tak powiem. Wersja Ceramique wychodzi za grosze przy dużym opakowaniu i jeżeli chcecie z kimś się złożyć, kupić pastę na większą ilość smarowań to duża strzykawka jest za około 30 zł. Miód malina. Pasta zdaje egzamin w s2+, innych latarkach, komputerach itp., potwierdzam to z praktyki. Jeżeli kręcić sprzęt, to jasne że będziecie mierzyć wyżej. Ja mówię o budżetowych rozwiązaniach dla „nie moderów”.

Polecam Wam też obejrzeć film jak rozebrać i złożyć Convoy s2+. To tak na zaś, abyście wiedzieli co i skąd może Wam wypaść z latarki gdybyście chcieli ją przy okazji przeczyścić.

 

Na koniec przypominam również że w razie problemów komentarze są do Waszej dyspozycji. Postaram się Wam pomóc w razie natrafienia na jakiś problem.

Diodek
Diodek
czyli Michał. Fan dwóch kółek, chociaż częściej siedzi w czterech. Prywatnie dłubie przy komputerach i rozwiązuje problemy tych co klikają, ale nie tam gdzie trzeba. Fan światełek Convoy (co widać po starszych wpisach na blogu), lecz czas pozmieniał priorytety.
Powiązane wpisy

7 KOMENTARZE

  1. Wiadomo że obudowa latarki robi za radiator, polecam posmarować pastą gwinty, wszystkie trzy, górna część latarki, pomaga odprowadzić ciepło, latarka ma jednakową temperaturę na całej długości, dosłownie
    parzy na całej długości. Jak smarować pastą, to smarować 😉

    • Film jest osadzony, w sensie link, tylko coś szablon nie zatrybił, że tak powiem. Uroki aktualizacji motywu po których nie masz opcji zweryfikować wszystkiego. Dziękuję za informację.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne wpisy

Komentowane wpisy