3.7 C
Łódź
środa, 4 grudnia, 2024
Strona głównaArchwiumConvoy s11 - Wielki brat Convoy s2+ już w sprzedaży - galeria...

Convoy s11 – Wielki brat Convoy s2+ już w sprzedaży – galeria oraz recenzja video

Za jakiś czas w sprzedaży pojawi się „duża wersja” Convoya s2+ – Convoy s11. Jest to duża zmiana w rodzinie latarek z serii „s” gdyż ten model będzie zasilany ogniwem 26650 a nie jak dotychczas 18650. Daje to już do zrozumienia że nie będzie to poręczna latareczka ale Simon szykuje już większe działo. Na chwilę obecną nie wiadomo za dużo bo model jest dopiero w produkcji, konkretnie czekamy na sterowniki. Przewidywany czas ich otrzymania to tydzień do dwóch.


UPDATE 03-05-2019
Na moim kanale YT jest już dostępna recenzja i test w terenie Convoya s11

UPDATE 16-04-2019
Dodałem galerie ze zdjęciami i porównaniem s11 z s2+ / BD06 i c8 (na końcu wpisu)

UPDATE 19-03-2019

Gdyby ktoś zechciał, latarka jest już w sprzedaży.

Link do latarki (Aliexpress)

 

UPDATE 26-02-2019

 

UPDATE 18-02-2019

Dostępny już jest host s11

 

Convoy s11 host

Convoy s11 będzie zasilany ogniwem 26650. Na pokładzie znajdzie się dioda XHP 50.2. Deklarowana moc to 2400 lumenów. I tyle wiemy na chwilę obecną.

Ze zdjęć można wywnioskować że reflektor domyślny to OP, jednak nie zdziwię się gdy jakiś czas po premierze pojawi się SMO.

Latarka będzie mieć tryby :

  • 0.1% moonlight
  • 3% low
  • 30% mid
  • 100% high
  • double click – stroboskop

Prąd na wyjściu to 3A.

 

 

Galeria Convoy s11 

Diodek
Diodek
czyli Michał. Fan dwóch kółek, chociaż częściej siedzi w czterech. Prywatnie dłubie przy komputerach i rozwiązuje problemy tych co klikają, ale nie tam gdzie trzeba. Fan światełek Convoy (co widać po starszych wpisach na blogu), lecz czas pozmieniał priorytety.
Powiązane wpisy

76 KOMENTARZE

  1. Siemka, zastanawiam sie nad s11 ale z xhp70.2. Troche odstraszaja mnie opinię ludzi, ze latarka bedzie się za bardzo grzała. Mam juz s21a z sst40 na 6A ale jednak kusi cos trochę mocniejszego. Bedzie jakas znaczącą różnica między tymi dwoma latarkami? Posiadał może ktos obie latarki (lub s11 z xhp70.2) i zechciałby sie podzielić opinia na temat grzania sie i różnicy w jasności miedzy nimi dwoma?

    • Hej. XHP się grzeje, nie nowość. Nie wiem jak z różnicami, nie porównywałem i nie będę pewnie tego robił. Tematykę latarek już odpuszczam.

  2. Hej, dopytam tutaj zamiast pod wątkiem o BL70s, bo chodzi o S11. W recenzji na yt wspominasz o włączniku forward i o tym, że próbowałeś z ogniwem 21700 i działa, ale nie testowałeś przy wstrząsach. Z tego co widzę włącznik jest już reverse, ale odnośnie 21700 i wstrząsów to sprawdzałeś coś w tym temacie może? Bo na rowerze wstrząsy będą normą, a o-ringów z 21700 na 26650 nie widzę nigdzie.

    • Witaj.
      Nie, to za duże na rower. Ja używam za dnia słabej lampki, Lumintop B01 jak gdzieś dalej i BL70s nocą. Tej eski nawet nie mam w planach tak testować. Za duża jak na mój gust i nie da się wiązki światła, bez kombinacji jak w s2+, zmienić. Jak masz jakieś plastikowe rurki to możesz przeciąć na pół czy jakoś tak i wtedy kombinować z ustabilizowaniem ogniwa. Ja nie testowałem nigdy nic z 21700 bo nie potrzebowałem.
      Są adaptery 21700 do 26650 jako gotowce, ale ceny to jakieś nieporozumienie http://kaidomain.com/S028289-21700-to-26650-Battery-Converter czy https://www.aliexpress.com/i/33006912271.html

      • Dzięki za odpowiedź, szukałem o-ringów zamiast adapterów, dlatego nie mogłem znaleźć. Ceny faktycznie od czapy.

        Co do rozmiaru, to faktycznie jest to spora latarka, ale mniejsze będą gorzej świecić, więc coś za coś. Miejsce na kierownicy mam i uchwyt który ją utrzyma też mam już upatrzony: https://www.aliexpress.com/item/32794851907.html

        Co mnie jeszcze zastanawia, to że Simon mi odpisał na pytanie o 21700 w S11, że nie będą pasować, bo są za długie, ale zaufam Ci, że będzie spoko. 🙂 Sprawdzę jeszcze Sofirny w sumie, bo SD05 ma całkiem niezłe opinie tutaj: https://forums.mtbr.com/lights-night-riding/2020-cheap-lights-thread-1117327.html

        • Czy gorzej, nie powiem, ale punkt widzenia…
          No tak, sam przerabiałem ten uchwyt na swiatelkach w którymś z wątków, jednak dalej uważam że to nie latarka na rower.
          To zależy od akumulatora. 21700 nie są równe i bywają naprawdę spore różnice. Ja już nie pamiętam które u mnie były ok. A Ty jakich używasz tak ogólnie ?

          • Obecnie 18650, ale kupię kilka 21700, bo:
            – to wygląda na przyszłościowy kierunek, coraz więcej latarek ich używa, przy wyraźnie mniejszych rozmiarach od 26650 są niewiele mniej pojemne
            – mam fajną ładowarkę, która je ogarnia: http://www.xtar.cc/product/XTAR-MC6II-Charger-11.html
            – są wygodne, rzadziej będę musiał ładować baterie

            Dlatego szukam latarek które ogarniają 21700, przez co siłą rzeczy celuję w te nieco większe modele. Czytałem też pozytywne opinie osób, które ich używają z tym uchwytem o którym pisałem wyżej. Masz jakieś niefajne doświadczenia związane z używaniem tego typu latarek na rowerze?

            • Nie, ale ja mam rower MTB i tego typu trasy preferuję. S11 jest wielka więc jest duża szansa na dyskoteki na trasie. Uchwyt który wybrałeś trzyma latarkę, ale też ją rysuje jak tak z grubsza przymierzałem. Zresztą jestem z Lumintop B01 tak zadowolony że nie planuję wracać do Convoya z kolimatorem. Niewiele większa, ma odcięcie i zasilanie z 21700 a nie 18650. Niby s21A może być dobrym następcą, ale kombinować ze zmianą wiązki mi się nie chce mówiąc szczerze.

              • Gdyby nie cena, też bym rozpatrywał B01. Mam wrażenie, że za niewiele większe pieniądze można mieć już dwie latarki i da to nieco lepszy efekt. Choć masz rację, że to wygodne rozwiązanie, bo nie trzeba kombinować z wiązką i odcięciem. To jest w sumie największy problem jaki dostrzegam tutaj, że będę musiał pewnie coś przy tej latarce pogrzebać, żeby nie oślepiać ludzi.

                Też mam MTB, też zdarza mi się jeździć po wertepach, gdzie latarka może latać, ale przy tym uchwycie liczę na to, że tak nie będzie. Jak mi porysuje latarkę to trudno, nie zamierzam jej odsprzedawać.

                • Z jednej strony racja że masz dwie latarki ale tutaj masz 1 z wbudowaną ładowarką, zasilaniem na 21700 i odcięciem który żaden Convoy nie ma. No i nie ma zabawy z poprawianiem. Wszytko zależy kto co potrzebuje.
                  Co do s11, może i tak, ja zbieram do kolekcji i szkoda mi je rysować 🙂 Mam jedną s2+ pod rower, ale ona czeka w rezerwie gdyby B01 odmówiła posłuszeństwa.

  3. I jeszcze zapytam czy warto dopłacić do m3, czy lepiej wziąć s11. Cały czas pamiętamy że mamy c8+ jako szperacz.

  4. A możesz powiedzieć jak to będzie między diodami xhp50.2 a sst40. Wiem że zasięg będzie większy na sst 40. Duża będzie różnica w szerokości świecenia. Mam c8+ xpl hi i chcę coś kupić do uzupełnienia na bliższą odległość a troszkę szerzej. Pozdrawiam

  5. Hej. Chcę zakupić latarkę u Simona. Myślę o 4 modelach. S2+;s11; c8+; m3. Są to najpopularniejsze modele. Czy mógłbyś nagrać materiał z porównaniem tych latarek. Oświetlenie jakiejś ściany z kilku odległości, ścieżki, jakiegoś obiektu. Test czasów z turbo. Pozdrawiam gorąco.

  6. Dla tych co lubią inaczej proponuję połączyć S11 SMO z tym:
    https://pl.aliexpress.com/item/4000046041955.html – mocny sterownik dla XHP35
    http://kaidomain.com/Flashlight-DIY-and-Tools/LED-Emitters-or-LED-Star-on-PCB/cree-xhp-series-leds/Cree-XHP35-HI-D4-3C-Neutral-White-5000K-LED-Emitter – dla maksymalnego zasięgu
    – Cree-XHP35-HD-D4-3C-Neutral-White-5000K-CRI80-(link padł) – dla zasięgu ale i dobrego CRI
    https://www.banggood.com/2PCS-Shockli-IMR-26650-3_7V-5500mah-30A-Discharge-Rechargeable-Li-ion-Battery-Flat-top-p-1521228.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN – dla najlepszych ogniw 26650 (póki tanie)
    https://pl.aliexpress.com/item/32715255401.html – podkładkę z wysokim kołnierzem pod diody 3,5×3,5mm
    Po złożeniu powstaje „grubaśny” brat S2+ z zasięgiem grubo ponad 600m (XHP35Hi) lub 500 (XHP35 HD) ale z lepszym odwzorowaniem kolorów – ja wole to drugie rozwiązanie – powstaje nie „punkt” do „dziobania” nieba tylko bardziej użyteczny punkt ze spillem.
    Wydajność takiego „wynalazka” to za szybką ok. 2300 lm (niestety trochę się grzeje) ale bardzo użyteczny grubasek z niego 😉

    • Witaj.
      Dzięki wielkie za poradę. W wolnej chwili pozwolę sobie ją przypiąć we wpisie, bądź jakoś inaczej ją wykorzystam, aby nie zniknęła w treściach innych komentarzy.

  7. Tak jest, dokładnie. Cała zakrętkę tak jakby :-D. Całe szczęście nie zdarzyło mi się jeszcze aby włączyła się w plecaku ale jakby odpaliła w trybie turbo to mogło by być nieciekawie. Dlatego myślałem nad taką hybrydą 😀 i do tego wrodzona chęć do majsterkowania heh

    • To mamy nowy typ kombinacji 😉 Niestety muszę ostudzić Twój zapał. S11 jest mniejsza niż M3 a co za tym idzie, Twój plan nie wypali.

  8. Cześć, mam pytanie. Mam convoya m3 i chciałbym zaadoptować tylni włącznik z s11 w sensie cały kapsel. Nie wiesz czy będzie pasować?

  9. Cześć,
    Zastanawiam się nad S11 z wyłącznikiem reverse i ref OP.
    Widzę jednak, że kod rabatowy dotyczy niebieskiego S11 z ref SMO.
    Czy możliwa będzie zmiana refa w niebieskim S11 i wykorzystaniem kodu?
    Kupowanie czarnego hosta dla samego refa mija się trochę z celem..
    Na YT wspominałeś chyba coś o nadmiernym rozładowaniu akumulatorów przez S11.
    Warto inwestować w 26650 z zabezpieczeniem?
    PS.
    Ceny 26650 u Simona są trochę zaporowe 🙂

    • Hej.
      O jakim kodzie mówisz, na której stronie ? Bo od tego zależy dalsza rozmowa 🙂
      Na ceny wpływu nie mam, ale nie ma co porównywać go z BG czy GB którzy zamawiają naście tysięcy sztuk do niego co zamawia 1/20 tego.

  10. Wczoraj w nocy zrobiłem sobie mały spacer po lesie i poligonie w towarzystwie l6 i s11. Ogólnie s11 jest świetną latarką która daje dużo frajdy z jej użytkowania. Jak na razie to jedyny minus za szybkie grzanie się na trybie turbo ale nawet jak przeskoczy na niższy tryb to nie odczuwa się jakieś drastycznej utraty światła. Ciekaw jestem jak to będzie teraz z convoy m3 ?

  11. Byłem z s11 w terenie i latarka jak dla mnie jest wporzadku. Zasięg użyteczny oceniam na 50 metrów. Światło jest fajnie rozproszone i tylko jak blisko się skieruje wiazke światła to razi. Przy temperaturze +10C latarka w trybie turbo świeci mi 8 minut i myślę że ten wynik spokojnie można pobić jeżeli zamontowalbym ją na rower. Sprzęt bardzo fajny do pieszych wędrówek jak i do roweru chyba ale raczej w terenie leśnym itd z uwagi na to że oslepia inne osoby z naprzeciwka.

  12. Zrobiłem mały test przy temperaturze otoczenia +20 C latarka na trybie turbo działa 3:15min i przechodzi w niższy tryb.

  13. Latarka dziś dotarła do mnie i muszę powiedzieć że bardzo dobrze jest wykonana i fajnie leży w ręku. Jak dobrze pójdzie to w nocy dzisiaj ją przetestuje. Co się mi rzuca od razu to że ten convoy szybko nagrzewa się w trybie turbo ale co się dziwić skoro jest moc a latarka nie jest za duża.

    • Dokładnie. Na tych filmach tego nie widać, ale może wrzucę inny gdzie jest to dość dobrze widoczne.
      Daj znać po testach co o niej sądzisz.

      • Niestety Żona miała inny pomysł na wieczór i z testów nici… z latarką zakupiłem firmwą kaburę i zdziwiłem się że jakość wykonania jest na tym samym poziomie co kabury do broni. Dziś cały dzień chodzę z tą latarką przy pasku i nic jej nie czuć. W swojej Diodek wymieniłeś pastę ?

        • Będzie nie jedna okazja.
          Nie, trzymam wersję fabryczną do ew. przyszłych testów. Ale wymianę pasty zawsze zalecam gdy pod podłożem jest jej mało, bądź dysponujemy jakąś dobre jakości.

              • Wymiana pasty w latarce. O ile w takiej s2+ zapewne bym sobie poradził to już w l6 może być chyba problem z tym.

                • Ale tam nie ma nic skomplikowanego. Wystarczy odlutować jeden z przewodów i ew. odkręcić śrubki. Później wyczyścić podłoże i pigułę. Dajesz na pigułę nową pastę i po sprawie.
                  Poradnika tego typu w formie video w najbliższym czasie nie planuję.

                    • Najgorsze są początki. Ważny jest dobry sprzęt, chociaż przy lutowaniu raz na rok, nawet z marketówką dasz radę, lecz nie jest to komfort najwyższych lotów. Ale kupować coś za parę stów aby później leżało to też mija się z celem.

  14. Sofirn SP33 wcale nie jest lepszy – zbija turbo po 3 minutach, przy słabej (poniżej 3,7V) bateryjce w ogóle nie załącza turbo (czyli 2200 niedostępne od połowy ogniwa), sterownik jest niewymienialny więc zero modów i paskudna barwa diody – plusem jest pełen zestaw z ogniwem w cenie porównywalnej do S11, stąd jest to zestaw dla mało wymagającego użytkownika.
    S11 z włącznikiem narobił trochę zamieszania ale sterownik ma zdecydowanie lepszy – brakuje 10% jako poziomu ale wybór koloru diód czy rodzaju refa (OP czy SMO) czy nawet modowania pod standardowy 22mm sterownik (który aktywnie zbija tryb pomiarem temperatury a Turbo dostępne jest nonstop) czyni go bardziej wszechstronnym dla bardziej świadomego użytkownika.
    Plus dla SP33 za zestaw w dobrej cenie ale tam gdzie kończą się zalety SP33, to Convoy zyskuje przewagę – stawiam na S11 – ilość opcji które pojawiają się cały czas powoduje, że to latarka dla bardziej świadomych tego czego chcą – po wymianie włącznika 😉 która to opcja ma sie pojawić lada moment – dla przypomnienia S11 ma choroby wieku wczesnego bo ledwo co sie pojawił a zmiany aktywnie pojawiaja sie po uwagach ludzi kupujących.
    Zawsze można kupić samego hosta i zrobić sobie swoje własne cudo – sterowników 22mm jest dużo więcej niż JEDEN 26mm dla SP33 …

  15. Miałem S11 i szybko sprzedałem.
    1. Włącznik działa tragicznie. Nie wiem co zmieniono, ale jego działanie bardziej pasuje do latarek pokroju UltraFire i podobnych. Subiektywne odczucie jest takie jakby miał się rozlecieć.
    2. Tryby są bardzo ubogie. 3 poziomy mocy +stroboskop. Niby wystarcza, ale niedosyt pozostaje.
    3. Latarka wychodzi dość drogo. W cenie gołej S11 możemy kupić kompletny zestaw Sofirn SP33 (ładowarka, ogniwo 26650, identyczna dioda)

    W mojej ocenie w tej postaci S11 nie przyjmie się.

    • Forward, też go nie lubię. Najpierw ustawiasz tryb a później go akceptujesz.
      4 tryby + strobo są w fabrycznej wersji.
      No szału nie ma. Zawsze można cenę zbić moim kodem 😉
      Też mam z nią mieszane uczucia, ale nie jest tragicznie.

    • Coś można było by odszukać, chociażby na gumkach, lecz stabilność tego mocowania pozostawia wiele do życzenia. Mocowania „na sztywno” nie znam.

  16. Jaką temperaturę barwową diody polecacie ? W opisie aukcji jest napisane że środek wiązki jest zimniejszy, np przy diodzie 5000k wygląda jak 6000k. Mam S2+ z diodą T6-3B 5000k i temperatura jest dla mnie w sam raz. Nie chcialbym dostać barwy wpadajacej w U2-1A. Czy w takim wypadku lepiej wziąć 4000k ?

  17. na światełkach linkowałeś recenzje M2 ale albo nie zauważyłem albo nie wspominasz nic o odprowadzaniu temperatury, mimo zestawienia jej pomiędzy S2 i C8. w S2 to jest spory problem przy mocniejszej wersji, jak jest w M2? drugie pytanie, można przekręcić diodę z pigułą z S2 do M2?

    • Testy temperatury podaję przy omawianiu modeli, a eM-ek jeszcze nie recenzowałem. Ten wpis dotyczy różnicy między nową a starą wersją latarki. Co do drugiego pytania, nie da się. Tama jest to inaczej rozwiązane. W filmie o tym mówię.

      • bez dokładnych pomiarów jak oceniasz odprowadzanie ciepła w stosunku do S2? zasugerowałeś, że M2 to dobry kompromis pomiędzy S2 i C8 – rozwiń proszę

        • Ciężko powiedzieć, nie używam tej latarki aż tyle. Postaram się cyknąć fotki do końca tygodnia to Ci zobrazuję to. Zaktualizuję ten komentarz bądź napisze nowy jeżeli coś odpiszesz.

      • Ciepło tak, bo paskudne jest przygaszanie się latarki kiedy ma wyłącznik czasowy trybu max, gdy nawet nie osiągnie zadanej wysokiej temperatury – np. gdy w nocy jest zwykle 5-10 st mniej niż w dzień i chłodzenie fanie zachodzi pasywnie jak to jest moją BLF Q8. Przydałoby się, aby w końcu zadbali o klienta, który ceni wysokie CRI, bo wtedy na spacerze jest zwyczajnie żywiej. Świadomość otoczenia lepeij do człowieka dochodzi.

  18. Straciłem bezpowrotnie kosmicznego S2+, nie się pospieszą ze sprzedażą bo jest obecnie nieoświetlony. Czekam z niecierpliwością

      • Od razu piszę że jestem laikiem jeśli chodzi o
        mody latarki, kupiłem convoy S11 i chciałbym w niej zmienić promień światła ponieważ w standardzie jak dla moich potrzeb jest za szeroki, chciałbym bardziej skupioną z większym zasięgiem wiązkę. Byłbym wdzięczny za namiary czy link do jak myślę kolimatora?

        • Fakt, świeci szeroko, ale blisko. Niestety ta latarka ma dość płytki reflektor, więc na duże skupienie nie ma co liczyć. Aby nie pchać się w koszty to można by pokusić się o skalpowanie diody, ale ma to też pewne konsekwencje w postaci zmiany barwy światła. Niestety nie ma kolimatorów dla tej latarki, albo mam plecy w tym temacie bo nic mi na ten temat nie wiadomo.
          Trzeba by jeszcze z reflektorem SMO ją przetestować, ale to już (najprawdopodobniej) bliżej weekendu jak pogoda dopisze. Obserwuj FB bądź YT, jak nagram coś to wrzucę abyś miał porównanie.

          • Dzięki wielkie poobserwuje, ale modyfikować jej raczej nie będę (za droga do nauki) i albo kolejna na rower albo może odsprzedam. Mógłbyś mi polecić model latarki z większym skupieniem i podobnie mocną diodą?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Popularne wpisy

Komentowane wpisy