Testy dronów, latarek, gadżetów i oświetlenia rowerowego
  • TECH
    Opaska FIMI X8 SE

    Opaska transportowa zabezpieczająca do drona FIMI X8 STARTRC

    Silikonowe osłony dron fimi x8 se

    Silikonowe osłonki na silniki drona FIMI X8 2018 2020

    Osłona na piota drona fimi x8 se 2018 2020 Fsum

    Osłona przeciwsłoneczna do pilota FIMI X8 2018 2020 i nie tylko

    Osłona na gimbal FIMI X8 SE gimbal protector

    Osłona na gimbal FIMI X8 SE 2018 2020 – gimbal protector

    Lądowisko STARTRC 80 cm

    Lądowisko dla drona STARTRC 80 cm

    kamerka akaso v50 elite

    Recenzja i test w terenie kamery sportowej AKASO V50 Elite

    Xiaomi HUAMI Amazfit 2 Stratos - Sportowy smartwatch

    Xiaomi HUAMI Amazfit 2 Stratos – Sportowy smartwatch

  • Latarki
    • Wszystko
    • Latarki mix
    Nitecore TIKI – latarka typu brelok z dużą mocą i akumulatorem

    Nitecore TIKI – latarka typu brelok z dużą mocą i akumulatorem

    Mała latarka led z Biedronki

    Mała i tania latarka z Biedronki z diodą LED 🎥

    kody rabatowe

    Temat zbiorczy zniżek i rabatów dla czytelników

    Armytek ZIPPY ES

    Armytek ZIPPY ES (Extended Set) + zniżka w sklepie armytek.pl | UPDATE 12.04.2020

    Astrolux FT03s

    Astrolux FT03s – latarka typu szperacz z diodą STB 90.2 🎥

    KDLight c8.2 XHP 50.2 18650 SMO

    KDLitker c8.2 (XHP 50.2) – czyli Convoy c8 na sterydach :)

    Lumintop b01 latarka rowerowa

    Lumintop B01 – świetna latarka rowerowa i alternatywa Convoy s2+ z kolimatorem (YouTube)

    latarka z biedronki cob lethe 4 zł

    Latarka z Biedronki (Lethe) na diodzie COB za 4 złote 🎥

    Tani kon Convoy s2+

    Recenzja i test latarki Yunmai Y3 (klon Convoy s2+) 🎥

    X2R latarka z wbudowaną ładowarką na ogniwa 18650

    Recenzja i test latarki EagleEye X2R (film)

  • Latarki Convoy
    • Wszystko
    • Convoy - pozostałe modele
    • Convoy seria "BD"
    • Convoy seria "c"
    • Convoy seria "L"
    • Convoy seria "M"
    • Convoy seria "s"
    • FLIR
    • News
    Kolorowe latarki Convoy s2+

    Test latarek Convoy s2+ z kolorowymi diodami

    Nagrzewanie się latarki Convoy s2+, Osram KR CSLNM1.23 (czerwona dioda) 2.5A

    Nagrzewanie się latarki Convoy s2+, Osram KR CSLNM1.23 (czerwona dioda) 2.5A

    Nagrzewanie się latarki Convoy M21C-U XHP70.2, sterownik 5A

    Nagrzewanie się latarki Convoy M21C-U XHP70.2, sterownik 5A

    Nagrzewanie się latarki Convoy L21A XHP50.2 3V, sterownik 6A

    Nagrzewanie się latarki Convoy L21A XHP50.2 3V, sterownik 6A

    Nagrzewanie się latarki Convoy s2+ XHP50.2 3V, sterownik 5A (DIY)

    Nagrzewanie się latarki Convoy s2+ XHP50.2 3V, sterownik 5A (DIY)

    Convoy M21A KW CULPM1.TG

    Nagrzewanie się latarki Convoy M21A KW CULPM1.TG, sterownik 6A

    Convoy M26C XHP70.2

    Nagrzewanie się latarki Convoy M26C XHP70.2, sterownik 6A

    Nagrzewanie się latarki Convoy c8+ XPL-HI U6-4C, sterownik 2.8A

    Nagrzewanie się latarki Convoy c8+ XPL-HI U6-4C, sterownik 2.8A

    Nagrzewanie sie latarki Convoy s2+ 2.8A

    Nagrzewanie się latarki Convoy s2+ XM-L2 U2-1A, sterownik 2.8A

    Convoyowe newsy XI

    Convoyowe newsy XI

    • FLIR
    • News
      Convoyowe newsy XI

      Convoyowe newsy XI

      Convoyowe newsy X

      Convoyowe newsy X

      Convoyowe newsy IX

      Convoyowe newsy IX

      Convoyowe newsy viii

      Convoyowe newsy VIII

      Convoyowe newsy VII

      Convoyowe newsy VII

      Convoyowe newsy VI

      Convoyowe newsy VI

      kody rabatowe

      Temat zbiorczy zniżek i rabatów dla czytelników

      Convoyove newsy v

      Convoyowe newsy V UPDATE 14.01.2020

      Convoyowe newsy IV

      Convoyowe newsy IV

  • Rower
    Test kubka termicznego Contigo Byron

    Test kubka termicznego Contigo Byron 470ml cz. 1 – kubek jako bidon rowerowy 🎥

    Pagao 300lm

    Tania lampka rowerowa z wbudowanym akumulatorem i „odcięciem”

    Lampka rowerowa zasilana z USB

    Genialna lampka rowerowa na przód z odcięciem (zasilanie z USB)

    lampka rowerowa z Aliexpress z diodą COB

    Tania lampka rowerowa z diodą COB z Aliexpress

    Lumintop b01 latarka rowerowa

    Lumintop B01 – świetna latarka rowerowa i alternatywa Convoy s2+ z kolimatorem (YouTube)

    Kanał diodka na YouTube

    Test 3 lampek rowerowych na YouTube

    Convoy s2+ MINI RED XPG2

    Convoy s2+ z czerwoną diodą XP-E2 – tylna lampka rowerowa

    Nawodnienie organizmu podczas treningu (podstawy)

    Nawodnienie organizmu podczas treningu (podstawy)

    Co warto zabrać do jedzenia na przejażdżkę rowerową (porada)

    Co warto zabrać do jedzenia na przejażdżkę rowerową (porada)

  • Akumulatory
    test kabli microUSB

    Wielki test przewodów microUSB

    Tani powerbank z Chin 30000mAh

    PowerBank 30000 mAh z AliExpress za 15$

    Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion – 14500, 18650, 21700, 26650 UPDATE 14.11.2020

    Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion – 14500, 18650, 21700, 26650 UPDATE 14.11.2020

    Test Chińskich powerbanków z Aliexpress

    Test Chińskich powerbanków (boxów) na ogniwa 18650

    Chiński pakiet 2s 18650

    Chiński pakiet 18650 (2s2p ; 7.4V) w praktyce

    Fake 18650

    Cała prawda o mega pojemnych akumulatorach 18650 (fake 18650)

    Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-Ion – 18650 i nie tylko

    Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-Ion – 18650 i nie tylko

  • Ładowarki
    test kabli microUSB

    Wielki test przewodów microUSB

    Tani powerbank z Chin 30000mAh

    PowerBank 30000 mAh z AliExpress za 15$

    GC Power Source 75W

    GC Power Source 75W – recenzja uniwersalnej ładowarki USB UPDATE 24.07.20

    Test Chińskich powerbanków z Aliexpress

    Test Chińskich powerbanków (boxów) na ogniwa 18650

    OPUS BT 3100 - wymiana wentylatora

    Wymiana wentylatora w ładowarce OPUS BT-C3100

    LiitoKala Lii 100B – krok w tył marki LiitoKala

    LiitoKala Lii 100B – krok w tył marki LiitoKala

    LiitoKala Lii 202 – test większego brata Lii 100

    LiitoKala Lii 202 – test większego brata Lii 100

    Wielki test ładowarki LiitoKala Lii 100

    Wielki test ładowarki LiitoKala Lii 100

  • DIY
    Test Chińskich powerbanków z Aliexpress

    Test Chińskich powerbanków (boxów) na ogniwa 18650

    wymiana pasty convoy s2+

    Wymiana pasty termoprzewodzącej w latarce Convoy s2+

    Sterownik do latarki Convoy BLF Astrolux

    Podstawowa wiedza na temat sterowników do latarek Convoy, Astrolux i nie tylko (kompendium)

    Convoy s2+

    Pomiar prądu Convoy s2+. Znaczenie przewodów pomiarowych oraz akumulatora

    Convoy s2+

    Naprawa najczęściej występującej usterki w latarce Convoy s2+

    Convoy s2+

    Rozkładanie i składanie latarki Convoy s2+ krok po kroku

    OPUS BT 3100 - wymiana wentylatora

    Wymiana wentylatora w ładowarce OPUS BT-C3100

    Wymiana reflektora na kolimator w latarce Convoy s2+

    Wymiana reflektora na kolimator w latarce Convoy s2+

  • Kontakt
piątek, 5 marca, 2021
Brak wyników. Wybierz inną frazę do wyszukiwania
Pokaż wszystko
Testy dronów, latarek, gadżetów i oświetlenia rowerowego
Brak wyników. Wybierz inną frazę do wyszukiwania
Pokaż wszystko
Testy dronów, latarek, gadżetów i oświetlenia rowerowego

UTORCH XPL V6 (SFA-0010) – Tańsza alternatywa dla Convoy s2+ ?

Diodek by Diodek
2 lata temu
w Latarki mix
A A
22
Diodek.pl Latarki Latarki mix
UdostępnijTweetnijWyślij

Marka UTORCH ostatnio zyskuje na popularności, a wszystko za sprawą latarki oznaczonej symbolem XPL V6. Na pierwszy rzut oka jest to klon bardzo popularnej latarki Convoy s2+. Tryby się zgadzają, moc zbliżona, dioda XPL… Cóż chcieć więcej ? Większości z Was pewnie taki klon wystarczy. Wiadomo jednak że diabeł zawsze tkwi w szczegółach, więc dziś przyjrzymy się co w środku kryje to zyskujące na popularności światełko i zobaczycie że cena ma tutaj swoje odbicie.


Aktualizacja wpisu
03.09.2019:
Poprawki kosmetyczne

01.11.2018:
Dodana część pt. Zdjęcia i informacje od czytelników wraz ze zdjęciami od czytelnika Honor

16.12.2018:
Dodane zdjęcia modyfikacji UTORCH czytelnika Martin SRK

26.04.2019:
Dodanie zdjęć modyfikacji od czytelnika seba2209

Spis treści
Podstawowe informacje dotyczące latarki UTORCH XPL V6 (SFA-0010)
Utorch XPL V6 – budowa
Odprowadzanie ciepła w praktyce
Modyfikacje na wzór Convoya s2+
Bliższe porównanie Utorch XPL V6 vs Convoy s2+
Ciekawostki z sieci na temat UTORCH XPL V6
Podsumowanie
Gdzie kupić latarkę UTORCH XPL V6 (SFA-0010)
Galeria
Zdjęcia i informację od czytelników

Podstawowe informacje dotyczące latarki UTORCH XPL V6 (SFA-0010)

Marka Utorch nie jest jakąś nowością na rynku. Zajmują się głównie oświetleniem i w ich ofercie znajdziemy np. lampki biurowe, rowerowe czy diody dekoracyjne. Ostatni produkt tej marki to komplet do jazdy rowerem, na pierwszy rzut oka klon EAGLE EYE-X 300.  Wróćmy jednak do naszego bohatera, jakiś czas temu bardzo popularna była latarka UTORCH UT01, jednak dziś w sieci dużo mówi się o modelu XPL V6 (SFA-0010) nazywanego dość często tańszą alternatywą latarki Convoy s2+. Gdyby popatrzeć z zewnątrz, można tak powiedzieć. Jednak zagłębiając się bardziej w budowę tego modelu wychodzą jego niedoskonałości.

Model : SFA-0010
Waga  : 68 / 113 g (bez akumulatora / z akumulatorem)
Wymiary : 24 x 11.7 mm (średnica x długość)
Dostępne kolory do wyboru : Czarny, Złoty (dostępny wyłącznie jako DIY – więcej w części Ciekawostki z sieci na temat UTORCH XPL V6)
Zasilanie : 18650
Moc sterownika : 2.5 A
Zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem ogniwa : Brak
Tryby sterownika : 5% – 50% – 100% – Strobo – SOS
Pamięć ostatniego trybu : Tak
Dioda : XP-L V6
Barwy do wyboru : Brak konkretnych danych, ale obstawiam 6500 K – 7500K
Reflektor : OP
Typ włącznika : Revers (zmiany trybów dokonujecie po włączeniu latarki, tak jak w przypadku s2+)
W zestawie dodatkowo znajduje się : Smycz, instrukcja

 

Utorch XPL V6 – budowa

Latarka składa się z 3 głównych części. Przód, tuba i tył. Na pierwszy rzut oka nic nowego tam się nie znajdzie.

 

Utorch XPL V6 SFA-0010 - budowa

Dla osób mniej wtajemniczonych w lutowanie dobra wiadomość, sterownik nie jest przylutowany do piguły jak w Convoy s2+ i jego ewentualna wymiana nie będzie tak kłopotliwa. Jak rozkręcimy ją jeszcze bardziej, mamy już elegancki widok na to co w trawie piszczy.

 

 

1 z 3
- +
Utorch XPL V6 SFA-0010 - budowa
Utorch XPL V6 SFA-0010 - budowa
Utorch XPL V6 SFA-0010 - budowa

1.

2.

3.

 

Zaczynając od lewej, pierwsze co się rzuca w oczy fanom latarek na literkę C to czarny o-ring. Nie dali tutaj zielonego GITD (Glow In The Dark czyli świecącego w ciemności po uprzednim naświetleniu) ale czy to taka wada ? Rzecz gustu, chociaż po naświetleniu fajnie to wygląda 🙂 Szybka jest standardowa, nie te o wysokiej przepuszczalności. Akurat tutaj się temu jakoś nie dziwię. Kolejna rzecz to duża ilość pasty na pigule, jak na chińczyków i latarkę w tak niskiej cenie, to rzadkość. Niestety przy czyszczeniu już nie było tak fajnie. To nie jest do końca zwykła pasta termoprzewodząca a klej termoprzewodzący. Nie spotkałem jeszcze pasty która by tak ciężko schodziła. Na poniższym zdjęciu widać doskonale jak klej się wylał po dociśnięciu podłoża z diodą, mają gest.

 

 

1 z 2
- +
Utorch XPL V6 SFA-0010 - piguła z diodą i sterownikiem
Utorch XPL V6 SFA-0010 - piguła z diodą i sterownikiem

1.

2.

 

Zastosowane podłoże dla diody to oczywiście aluminium. W tej cenie nie liczyłbym na nic więcej. Jednak doczyścić podłoże po stronie diody (fota u góry po lewo) to już nie łaska. Tak, czepiam się…

Kolejną rzeczą która się rzuca w oczy to strasznie cienkie przewody sterownika. Te druciki były fatalnie przylutowane do sterownika w mojej sztuce, zapobiegawczo to poprawiłem.

 

Utorch XPL V6 SFA-0010 - przewody sterownika

 

A skoro jesteśmy przy sterowniku to polecam film. Akcja zaczyna po 25 sekundzie, ale test trwał o wiele dłużej. Był to tak fascynujący widok że oszczędzę Wam oglądania całości. Wrzucam tutaj ostatnią minutę z podsumowaniem. Słowa są zbędne, obraz powie wszystko.

 

 

Na temat tuby nie ma co się rozpisywać. Jedna strona z anodyzacją, druga bez. Do tego dwa o-ringi.

 

Zakrętka od latarki, jak większość przypadków, ma dwie dziurki do przeciągnięcia smyczki. Z dobrych wieści to smycz zamontowana w latarce Utorch jest grubsza niż standardowe w Convoyach. Na dole po prawo widać to idealnie. U góry Utorch, na dole Convoy. Niestety zaczep smyczki do latarki jest dalej ten sam – cienka żyłka.

 

 

1 z 2
- +
Utorch XPL V6 SFA-0010 - tył latarki i smycz
Utorch XPL V6 SFA-0010 - tył latarki i smycz

1.

2.

 

Odprowadzanie ciepła w praktyce

 

1 z 2
- +
Utorch XPL V6 SFA-0010 - test odprowadzania ciepła
Utorch XPL V6 SFA-0010 -

1.

2.

Temperatura minimalna : 28

Temperatura maksymalna : 50

Jest gorąco. W przypadku pracy ciągłej na najwyższym trybie nie ma opcji abyście utrzymali ją w ręku przez dłuższy czas.

 

Modyfikacje na wzór Convoya s2+

Pewnie wielu z Was się zastanawia czy można ją przerobić jak s2+ na latarkę rowerową poprzez wymianę reflektora na kolimator czy po prostu podmienić standardowy reflektor OP na SMO. I tutaj mam dobre wieści, można ! Tylko jest jedno „ale”.

Standardowy reflektor OP na kolimator wymienicie bez problemu, niewtajemniczonym polecam ten poradnik z którego dowiecie się jak to zrobić.

 

Utorch XPL V6 vs Convoy s2+

 

Zamiana reflektora OP na OP czy SMO od Convoya już nie jest taka fajna. Problem leży w zastosowanej podkładce pod reflektor. Jest ona inna niż ta którą znajdziemy przy Convoyach i co za tym idzie nie osadzicie reflektora SMO czy OP od Convoya bez małego mankamentu w postaci zbyt wysoko umieszczonego reflektora.

 

 

1 z 2
- +
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+

1. OP Utorch

2. OP Convoy

 

Dla wielu nie będzie to przeszkodą i mogą tak założyć reflektor, w końcu skoro kolimator osadza się w reflektorze OP, to taki zabieg to już pikuś 😉 Gdyby jednak ktoś chciał bardziej dopieścić sprzęt to wystarczy wymienić podkładkę centrującą i reflektory Convoya osiadają bez problemu. Należy jedynie pamiętać aby dobrać podkładki bez „skrzydełek” – dedykowane pod reflektory.

 

Utorch XPL V6 podkładka pod reflektor od Convoya

 

Bliższe porównanie Utorch XPL V6 vs Convoy s2+

Poszukam tutaj cech wspólnych obu modeli, a także zobaczymy główne różnice. Nie będziemy się zagłębiać technicznie, ale prześwietlimy tutaj większość części z których składają się obie latarki. Do porównania daję szarą s2+ ze sterownikiem 2.1 A i zimną barwą diody która jest najpopularniejsza ze względu na niską cenę.

Część Utorch Convoy
Kolor obudowy Czarny Szary – jasny bądź ciemny (loteria)
Szybka Standardowa Standardowa
Reflektor OP OP
Dioda XPL V6 XM-L2 U2
Podłoże Aluminium Aluminium
Moc maksymalna sterownika (wg. opisu) 2,5 2,1
Ilość grup w sterowniku 1 2
Ilość trybów w grupie 5 5/3
Sprężyny Dość długie, trzymają ogniwo bez zastrzeżeń. Fabrycznie nie uświadczymy dyskoteki przy poruszaniu latarką Dość długie, trzymają ogniwo bez zastrzeżeń. Fabrycznie nie uświadczymy dyskoteki przy poruszaniu latarką
Włącznik – ten zamontowany na płytce OMTEN OMTEN
Osłona włącznika Czarna gumka Czarna gumka

Pomiary dokonane na kuprze latarki. Wyniki są najwyższe jakie udało mi się osiągnąć. Dokonałem tego na ogniwie LGDBHE21865. Deklarowane 2.5 A coś się nie udało osiągnąć…

 

Tryb Wartość maksymalna
Low 0,354
Medium 0,743
High 2,090
Strobo ~ 0,95

 

Ciekawostki z sieci na temat UTORCH XPL V6

 

Złoty UTORCH XPL V6
Właścicielem zdjęcia jest user Silent_Star z BLF

Jeżeli ktoś z Was lubi majsterkować, i ma zapęd do piromanii, może zrobić sobie taką właśnie złotą obudowę stosując się do instrukcji znajdującej się na BLF

 

Podsumowanie

Poniższe stwierdzenia są moją opinią i mam na względzie że wielu Was się z nimi może nie zgodzić. Tak więc moim zdaniem sprawa wygląda następująco :

Zalety :

  • Niższa cena niż s2+
  • Funkcjonalność (tryby) zbliżone do s2+
  • Tani host dla moderów
  • Instrukcja w zestawie (szał :))
  • Fabrycznie dali galancie kleju termoprzewodzącego pod podłoże
  • Dioda XP-L
  • Początkujący moderzy mają ułatwioną sprawę z ewentualną wymianą drivera (po wcześniejszym jego dopasowaniu) – odpada jego lutowanie co bywa kłopotliwe dla początkujących

Wady :

  • Brak zabezpieczenia przed nadmiernym rozładowaniem ogniwa
  • Sterownik ma permanentnie ustawione tryby stroboskopu i SOS w grupie, nie ma możliwości ich wyłączenia czy przełączenia się między grupami aby je usunąć
  • Nie ma możliwości prostego zwiększenia, bądź zmniejszenia, mocy sterownika
  • Cieniutkie przewody sterownika, ale może dadzą radę, czas to zweryfikuje
  • Brak możliwości zamówienia latarki z inną diodą / barwą
  • Czarny o-ring nad szybką zamiast GITD

 

Ciężko mi potwierdzić że jest to faktycznie dobra i tańsza alternatywa dla s2+. Sądzę że gdyby tak wymienić czarny o-ring na fluorescencyjny, dać lepszej jakości sterownik z większą ilością trybów i zabezpieczeniem przed zbyt głębokim rozładowaniem ogniwa, to różnica cenowa między s2+ a SFA-0010 by się zatarła i Utorch był by kolejnym światełkiem które, mając swoje 5 minut, zostanie pokonane przez Convoya s2+ i zapomniane. Jednak oszczędności sprawiają że cena tej błyskotki potrafi być 2-3 dolary niższa niż s2+ 2.1 A, dzięki czemu staje się wartą uwagi alternatywą dla mało wymagających użytkowników latarek. Gdyby nie ciągłe rabaty na Utorch-a i miałbym sugerować się jego standardową ceną, która oscyluje w granicy ~ 10 $, to nawet nie patrzyłbym na ten model i brał szarego s2+ od skośnookich braci.

Dla mnie kompletną wtopą jest sterownik. Brak zabezpieczenia przed nadmiernym rozładowaniem skreśla tą latarkę po całości. Wiem że można to obejść stosując ogniwa z zabezpieczeniem, ale one najtańsze nie są. Kupując je w Chinach oczywiście oszczędzicie, ale jaka to oszczędność skoro różnicę w cenie między Utorchem a Convoyem przeznaczycie na zakup droższego ogniwa ? Żadna. A aby było weselej, to z reguły kupuje się dwa ogniwa, by było jakieś na zapas, i tym oto sposobem już dopłacacie do „tańszej” latarki. Oszczędność jak diabli.

WAŻNE
Są dwie wersje tej latarki. Jedna, nazwijmy ją „zwykła”, to ta którą opisuję. Druga ma jakieś ściemnianie bezstopniowe, jeżeli dobrze tłumaczę. Jej nie miałem w ręku, i jakoś specjalnie się za nią nie rozglądałem. Jeżeli ktoś z Was może powiedzieć więcej na ten temat to proszę o komentarze z konkretnymi informacjami jak to dokładnie wygląda.

 

Gdzie kupić latarkę UTORCH XPL V6 (SFA-0010)

Utorch XPL V6 (kod zniżkowy : niekopiuj1 LUB niekopiuj2)

Inne latarki tej marki :

Utorch Waterproof 365nm UV LED (dość często występuje w tzw. flash sale, czyli zniżka jest już naliczona)

Utorch SF01

Utorch UT01

Utorch UT02

Utorch C8F

Utorch S1 Mini

I lampka rowerowa…

Utorch Waterproof Bicycle Headlight Taillight

 

Gdyby się okazało że kody są nieważne to odezwijcie się w komentarzu.

 

Galeria

Instrukcja Utorch

 

1 z 2
- +
Utorch XPL V6 - instrukcja (manual)
Utorch XPL V6 - instrukcja (manual)

1.

2.

 

Utorch vs Convoy. Porównanie ogólne.

 

1 z 4
- +
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+
Utorch XPL V6 vs Convoy s2+

1.

2.

3.

4.

 

Utorch vs Convoy. Oświetlanie terenu.

  • Po lewej Utorch, po prawo Convoy.
  • Tryby w kolejności Low – Med – High
  • Obie latarki z zimną diodą
  • Parametry zdjęć : ISO 400 ; f/5.6 ; Balans AUTO ; Naświetlanie 2 sek.

 

 

1 z 2
- +
UTORCH XML V6 vs Convoy s2+ 2.1 A LOW
UTORCH XML V6 vs Convoy s2+ 2.1 A LOW

1.

2.

 

1 z 2
- +
UTORCH XML V6 vs Convoy s2+ 2.1 A Med
Convoy s2+ MED

1.

2. Convoy s2+ MED

 

1 z 2
- +
UTORCH XML V6 vs Convoy s2+ 2.1 A HIGH
UTORCH XML V6 vs Convoy s2+ 2.1 A HIGH

1.

2.

 

Zdjęcia i informacje od czytelników

Podłoże było przyklejone do piguły białym klejem termoprzewodzącym. Latarkę zamawiałem z dresslily.com. Wg. postów z budgetlight forum są dwa rodzaje sterownika, oznaczone XP45E i XP45F. Możliwe, że latarki składają z części, które akurat mają w magazynie :). Stąd tyle różnic.

http://budgetlightforum.com/comment/1383193#comment-1383193​http://budgetlightforum.com/comment/1402367#comment-1402367

 

1 z 4
- +
Utorch XPL z miedzianym podłożem
Utorch XPL z miedzianym podłożem
Utorch XPL z innym sterownikiem
Utorch XPL i Convoy s2+

1.

2.

3.

4.

Autorem i wykonawcą zdjęć jest czytelnik HONOR

 

Utorch jak widać na zdjęciach wyszedł dwukolorowy, musiałem, za długo przypiec tubus. Te ciemniejsze plamki są przez to, że spadł mi z imadła wprost w jakieś niezamiecione trociny. Przypiekł je i zostały takie ciemniejsze miejsca.
Convoy wyszedł trochę lepiej, kolor to coś jakby białe złoto, nie jest do końca srebrny.
Jeżeli ktoś chciałby też się tak pobawić to mam jedną radę: dokładnie oczyścić elementy. Każde zabrudzenie powoduje odbarwienie anodyzacji.

 

1 z 5
- +
Convoy s2+ i Utorch XPL potraktowane palnikiem (1)
Convoy s2+ i Utorch XPL potraktowane palnikiem (1)
Convoy s2+ i Utorch XPL potraktowane palnikiem (1)
Convoy s2+ i Utorch XPL potraktowane palnikiem (1)
Convoy s2+ i Utorch XPL potraktowane palnikiem (1)

1.

2.

3.

4.

5.

Autorem i wykonawcą zdjęć jest Martin SRK

 

Witam, przesyłam kilka fotek utorch ze skalpem na diodzie i miedzianym podłożem diody z jakąś pastą klejem. Temp maksymalna to 47,2 ale ciężko na dłużej ja utrzymać w łapie. Oczywiście testowana na pożądanym ogniwie lii18650 30a naładowania do 4.2 v daje 1.9a. Po 20 minutach była temp Maks.

 

1 z 7
- +
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch
Modyfikacja latarki Utorch

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Autorem i wykonawcą zdjęć jest seba2209

Tagi: klonutorchUtorch XPL V6XPL V6
Udostępnij1TweetUdostępnij
Poprzednie wpisy

Zniżka na latarki i akcesoria Convoy dla czytelników diodek.pl UPDATE 09.12.2019

Następne wpisy

Miedziany Convoy s2+ (Copper S2+) – prawdziwa waga ciężka

Diodek

Diodek

Fan latarek Convoy i jazdy na rowerze. W wolnych chwilach zagłębia się w latanie dronami. Wychodzi z założenia że "kto się nie rozwija, ten się zwija", czego najlepszym przykładem są nowe tematyki tego bloga.

Następne wpisy
Test latarki Convoy s2+ - miedziana (cooper)

Miedziany Convoy s2+ (Copper S2+) - prawdziwa waga ciężka

Convoy T2 - opis, recenzja, testy

Convoy T2 - pierwsza latarka Convoy z serii T

Test latarki Convoy Micro

Micro Convoy. Idealna latarka do kluczy

Komentowane 22

  1. Marek says:
    2 lata temu

    doczekałem się 🙂 czyli chyba dobrze, że nastawiłem się jednak na S2+.

    Jakie jest ryzyko, że zamawiając u chińczyka S2+ barwę neutralną dostanę zimną?

    Odpowiedz
    • Diodek says:
      2 lata temu

      No fakt, model lekko rozczarowuje.
      Zamawiaj ze sprawdzonego źródła i będzie dobrze. Tutaj masz rabat 15% z oficjalnego sklepu na Ali https://diodek.pl/znizka-na-latarki-convoy-dla-czytelnikow-diodek-pl/ Ponadto osobiście nie miałem takie przypadku.

      Odpowiedz
  2. Honor says:
    2 lata temu

    Mam od wczoraj tę latarkę. W porównaniu do Twojej mam inny sterownik oraz diodę na podłożu miedzianym. Na najwyższym trybie pobiera z ogniwa NCR18650B 1.6A.

    Odpowiedz
    • Diodek says:
      2 lata temu

      Kupiłeś od Chińczyka czy od kogoś?

      Odpowiedz
      • Honor says:
        2 lata temu

        Z Chin bezpośrednio. Jutro zrobię i wrzucę zdjęcia.

        Odpowiedz
        • Diodek says:
          2 lata temu

          No proszę. Jak chcesz to wyślij mi zdjęcia na maila michal[małpka]diodek.pl. Opublikuję je we wpisie.

          Odpowiedz
  3. Marcin says:
    2 lata temu

    Ciekawa opcja z tym palnikiem i zmianą koloru. Ciekawe, na jaki kolor zmieniłby się mój szary Convoy S2+?

    Odpowiedz
    • Diodek says:
      2 lata temu

      Jak by Ci to powiedzieć, do odważnych świat należy… 😉

      Odpowiedz
      • Marcin says:
        2 lata temu

        Jak wyjdzie jako-tako to wyśle Ci zdjęcia 🙂 jak nie wyjdzie, to też wyśle – jako przestrogę 😀

        Odpowiedz
        • Diodek says:
          2 lata temu

          Ok. Prześlij je na mojego maila (jest w kontakcie). Opublikuje i czytający pewnie też zweryfikują 😉

          Odpowiedz
  4. Zanzinabru says:
    2 lata temu

    Convoy S2+ pozostanie długo „adidasem” lampek na „pierwszy raz”: konstrukcyjnie jest prosty jak rurka metalowa a najprostsza zalecana na początek bezpieczna wersja 2,1A z refem OP to koszt ok. 12 dolarów czyli 45 zł – owszem dochodzi do tego minimum jedno ogniwo i ładowarka co daje max. 70-80 zł za komplet – otrzymujemy kompletną prostacką dobrze wykonaną latarkę bez bajerów z 3 trybami „akuratną” dla Kowalskiego.
    Powyższe nie oznacza że nie ma innych/lepszych? tyle że jak zwykle bez info do czego i po co każdy wynalazek to albo się trafi albo nie.

    Odpowiedz
  5. BN says:
    2 lata temu

    Takie pytanie laika, co daje zabezpieczenie w ogniewie ? Nie można jej wtedy rozładowac do 0?

    Odpowiedz
    • Diodek says:
      2 lata temu

      Dokładnie. Dla 18650 dolna granica to ~ 2.5 V

      Odpowiedz
  6. Sebastian says:
    2 lata temu

    Witam Mistrza 🙂 Kupiłem tego UTORCH we wrzesniu za 18 zł 😀 rozebrałem i lol miedziane podłoże… oskalpowałem sobie diode. Generalnie trafiłem na jakiś mega wersje bo wydaje mi się iż jest lepszy od convoya oprócz sterownika to akurat lipa po całości. 5 trybów nie moge ich zmienić a i ma 4 razy 7135, jak mierze na liitokali 18650 to ma maks 1,7A. Chciałem wymienić na convoya biscotti 2.8A czyli 8 razy 7135. Czy to będzie działać z ta dioda v6 ?

    Odpowiedz
    • Diodek says:
      2 lata temu

      Witaj. Miałeś farta z promocją. W mojej wersji też nie było opcji zmiany trybów.
      Tak, dioda „będzie pasować” do sterownika biscotti 🙂 Jak już modujesz, zadbaj o pastę termo pod podłożem.
      Jak masz opcje, podeślij foty jak świeci ta latarka po skalpie.

      Odpowiedz
      • Sebastian says:
        2 lata temu

        Wydaje mi się iż tylko bedę zmieniał sam sterownik, jest to moja pierwsza taka próba. Ponieważ w c8+ którą używam jest biscotti i jest cudo. A znowu mam kilka s2+ ale wszystkie są na 2 lub 4 grupach i 2,1A lub 2,8A. I ten utorch na biscotti był by świetny jak dla mnie. Myśle iż sobie poradze, bo lutuje smd jako tako. Pastę w sumie może też bym dał rade usunąc i dać nowa bo bawiłem się w skalpowanie procesora w kompie i klejenie radiatorków na ramy i wszystko się udało. Podeśle zdjecie na mejla jak swieci chociaż nie wiem jak to dobrze pokazać. Skalpowałem na gładko skalpelem bez acetonów w sumie jestem zadowolony efekt widać troszkę dalej świeci. Dałem troszęnke olejku silikonowego na skalpel w celu odrazu zabezpieczenia zmiany barwy. W sumie troszeczkę może sie zmienila.

        Odpowiedz
        • Diodek says:
          2 lata temu

          Pastę na upartego samą chusteczką możesz usunąć, nie potrzeba cudów. Gorzej z klejem termo, niestety wiem jak to u Ciebie wygląda patrząc na rozstrzał Utrocha.
          Zmiana barwy to norma, nie masz co się przejmować. Najważniejsze aby Tobie pasowała.
          Dzięki za zdjęcia, w wolnej chwili zaktualizuję wpis.

          Odpowiedz
          • Sebastian says:
            2 lata temu

            Akurat barwę miałem chyba z 7000k a teraz mam 6000k wiec jest idealnie jak dla mnie. Już trochę obejrzałem i kleju zaschniętego bardzo dużo jest, praktycznie wygląda jak jakiś super glue niż silikonowy klej. Zostało mi trochę od PC ARCTIC SILVER 5, chyba będzie odpowiedni. Jak mi przyjdzie płytka od chińczyka, 10x amc7135, czyli za jakieś 2 miechy bo kondesatory i rezystory smd mam to polutuje sterownik biscotti, stary z podłożem włożę do zamrażalnika, to ten klej powinien puścić. I postaram się troszkę polerkę tego arctica nałożyc. Jakiś grubszy przewód do tego zlutuje. I się pochwalę co mi wyszło, za te parę złoty 😀

            Odpowiedz
            • Diodek says:
              2 lata temu

              A pewnie, chwal się ile wlezie ! W razie czego wiesz gdzie foty podesłać 😉 To czekam na relację od Ciebie.
              To czekasz na układy AMC i driver biscotti ? To jaką wersję sterownika kupiłeś że AMC-ki dokupujesz ?

              Odpowiedz
              • Sebastian says:
                2 lata temu

                Kupiłem 2×7135 ponieważ kosztował mnie dwa dolary a wersja 8×7135 kosztowałaby mnie cztery dolary… a za 10 sztuk amc 7135 dałem pół dolara, więc zaoszczędziłem półtora dolara plus 4 amc mi zostanie do innych latarek 😀 AMC doszły, ale driver jeszcze nie 🙁 ale doszły szkiełka AR chyba dobrej jakości, bo żółte światło odbijają na niebiesko, a nie na zielono. Po zamontowaniu widocznie troszkę dalej świeci i barwa się troszkę zmieniła znowu jest z 7k chyba. Nowe szkiełko nie palcuje się i nie brudzi stare po tygodniu było strasznie tłuste to nowe jak nowe 😀 Niestety nie doszedł mi driver jeszcze bo mam już pastę i kable miedziane niskooporowe. Jak tylko dojdzie driver to działam dalej i podeśle fotki.

                Odpowiedz
                • Diodek says:
                  2 lata temu

                  Zawsze jakaś oszczędność 🙂 A jakie szkiełko kupiłeś konkretnie ?

                  Odpowiedz
  7. Sebastian says:
    2 lata temu

    Jakieś z antyrefleksem czytałem iż jak odbija żółte promienie na niebiesko to niby lepszej jakości niż na zielono. Ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale widocznie lepsze od fabrycznego zwykłego.
    https://pl.aliexpress.com/item/2-sztuk-szk-o-powlekane-Ar-nadaje-si-do-S2-S2-S3-S6-S8-latarka-20/32990219682.html?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyprz

Witajcie.

W związku ze zmianą tematyki bloga mała wyprzedaż. W razie pytań proszę pisać. Zawsze można się dogadać 🙂

PS. Jest kilka arkuszy podzielonych na kategorię produktów 😉

Zbiorczy temat zniżek dla czytelników

O stronie

Blog dla fanów marki Convoy rośnie do rangi strony o oświetleniu, dronach oraz tematach z nimi powiązanymi. Dziedzina sportu jest tutaj gratis :)

Diodek w Social Mediach

Tag manager

18650 21700 26650 Aliexpress Astrolux biscotti Convoy Convoy c8 Convoy s2+ Convoy s2+ kolimator Convoy s2+ reflektor diodek edc fimi x8 Jaka latarka na rower Jaka ładowarka 18650 jaka ładowarka do 18650 Jakie wybrać latarki na rower kody z chin krótki test lampka LED lampka rowerowa latarka Convoy latarka na rower LiitoKala Nagrzewanie się latarki Convoy Promocje rabaty Simon smo SST20 SST40 Szperacz tania lampka na rower tania lampka rowerowa tania lampka tył Temperatura Convoy Wady i zalety Convoy wbudowana ładowarka XHP 50.2 XHP 70.2 zniżka zniżki ładowarka ładowarka LI-Ion

Instagram

  • #convoys11 #KWCLUPM1.TG #driver8A #diodek
  • Convoy c8+ z diodą Osram Orange - yellow #diodek #Convoy #convoyc8+ #KYCSLNM1.F6
  • #diodek #ConvoyM3-C #Convoy #flashlight

Uprzedzam że wiem tylko czy działa. Zero testów i nie wiem kiedy będą. Może coś na szybko wrzucę na YT.
  • #diodek #Convoy #flashlight #szperacz 
Convoy L21A KW CULPM1.TG 8A
  • #Diodek #Convoy #convoys2plus #LH351D
  • #Diodek #Convoy #Convoym21c #osram #kwcslpm1.tg
  • Forum Rowerowe Łódź
  • Forum rowerowe
  • Światełka.pl
  • Z Archiwum D
  • Kontakt

All rights reserved ; Diodek 2017-2021

Brak wyników. Wybierz inną frazę do wyszukiwania
Pokaż wszystko
  • TECH
  • Latarki
  • Latarki Convoy
    • FLIR
    • News
  • Rower
  • Akumulatory
  • Ładowarki
  • DIY
  • Kontakt

All rights reserved ; Diodek 2017-2021

Witaj ponownie :)

Zaloguj się

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist